Drengene, som deltog, var: Rasmus, Frederik, Jacob, Jonathan, Oliver, Laurits, Malte, Rahand, Simon og Nicklas.

U9-drengene fra Støvring var tilmeldt U10  7-mandsstævnet i Gug.
For de fleste af drengene, var det første gang, de skulle prøve kræfter med 7-mands fodbold - og endda med modstandere, som var et år ældre.
Det gik rigtigt godt, det blev til sejre, en uafgjort  kamp og en tabt. Dette resulterede i en flot medalje.


e-max.it: your social media marketing partner