- Onsdag, 1. maj 2013

Nanna Hald.
Nanna Hald fra Suldrup deltog den 19.-21. april i badminton-DM for ungdomsspillere i Grindsted.
Søndag den 21. april blev Nanna Hald, Aars badmintonklub, og mixdoublemakkeren Mathias Grube fra Brande danske mestre.
Senere på dagen vandt hun finalen i single, og måtte atter på sejrsskamlen for at få guldmedalje nummer to.
Efter DM er Nanna Hald rykket op i M-rækken.

