Nadja, Mette, Anne, Helene, Tida og Julie vandt en pokal og en tur i biografen.

Et hold U12 Piger fra Støvring var til stævne i Aars (Danske Bank Cup) i lørdags. Det er altid spændende med det første stævne i sæsonen, og spillerne glædede sig.
Der blev måske sparket lidt for mange høje bolde, men pigerne fik langsomt styr på bolden og spillet.
De tre kampe i den indledende runde var spændende og egentlig meget lige, men SIF spillede bedre og bedre og vandt puljen med en målscore på 10-1.
I finalen skulle man møde Løgstør - altid en god modstander. Pigerne var virkelig tændte. De kom først på bolden, pressede modstanderne og var gode til at læse spillet. Da SIF scorede til 3-0 gik spændingen ud af kampen, og SIF vandt finalen 6-0.


e-max.it: your social media marketing partner