- Tirsdag, 4. oktober 2011

Drengene fra Suldrup Skole slog eleverne fra Højvangskolen i skolefodboldsturneringen.
SULDRUP: Tirsdag den 20. september blev der jublet på opvisningsbanen i Suldrup. Drengene fra Suldrup Skole vandt deres kamp i skolefodboldturneringen over Højvangskolen fra Svenstrup med 4-2.
Allerede ved halvlegen var drengene fra Suldrup foran med hele 3-1, efter et straffespark, umiddelbart inden pausen.
Målene blev scoret af Jesper Bach Nielsen – tre styks – og Jacob Gregersen klarede det fjerde.
Trods småregn var drengene i fin form på hjemmebanen, hvor kammerater, lærere, forældre og borgere var mødt op for at heppe og se udfaldet af denne anden kamp.
Drengene skal nu sammen med lærer, Jesper Winther Larsen, til den næste kamp og det bliver spændende at se, hvordan den forløber.
DS & HH.

