- Skovpicnic med musikalsk underholdning!

Brass’n Harmony underholder ved friluftskoncerten i Gravlev

GRAVLEV: Paul Cook’s ungdomsorkester fra Aalborg kommer og underholder i det grønne på ”Fællespladsen” i Gravlev by.  Ungdomsorkestret tæller godt 40 unge, dygtige musikere. Deltagere ved Gravlev friluftsgudstjeneste og juleaften 2012 har allerede stiftet bekendtskab med Paul Cook og en lille del af ungdomsorkestret.
Kom forbi og tag stolen eller tæppet med, nyd en skovpicnic i det grønne på én af årets sidste sommerdage og bliv beriget og underholdt af Brass’n Harmomy.
Friluftskontoret er arrangeret af Gravlev Menighedsråd og organist Else-Marie Christiansen.


e-max.it: your social media marketing partner