- Tirsdag, 11. juni 2013

Så er der smagsprøve på nyrøget ørred.

Ø. HORNUM: FDF Øster Hornum deltog i årets sommerfest i Ø. Hornum med en fin bod.
I boden kunne man smage nyfangede og nyrøgede ørreder af bedste kvalitet. Derudover blev der budt på røget mørbrad på franskbrød samt bålkaffe og kage. Altsammen blev særdeles godt modtaget af sommerfestens gæster.
Næste arrangement, Øster Hornum FDF deltager i, er ved Sankt Hans-festen søndag den 23. juni på Katbakken.

