
Nanna Hald.
Nanna Hald fra Suldrup, deltog i landsmesterskaberne i Hedensted den 16.-17. marts. Her blev Nanna Hald, Aars Badmintonklub, og hendes doublemakker, Ida Gaarde fra Glyngøre, landsmestre i damedouble. Nanna Hald blev desuden nummer to i single.