- Onsdag, 24. april 2013

Cykelrytterne er klar til at tage fat på endnu en sæson.
STØVRING: Lørdag den 6. april stod 40 friske cyklister klar ved Støvring Motions Cykelklubs klubhus i Støvring, klar til at tage fat på endnu en cykelsæson.
Alle hold var repræsenteret denne dag, og med det gode vejr, bredte der sig hurtigt en god stemning på landevejen.
Efter godt en times kørsel, vendte cykelrytterne tilbage til klubben på Hagensvej. Her blev der - traditionen tro - serveret pølse med brød samt øl/vand.
Stemningen var god, og formanden ønskede alle en god sæson.

