Det var svært at få armene ned, efter dejlig underholdning ved Fræer Harmonika Klub.

Ø. HORNUM: Onsdag den 13. februar havde Øster Hornum Pensionistforening besøg af Fræer Harmonika Klub - et fem mands orkester med fire på harmonika og én på violin. Arrangemenet foregik på Ældrecentret Birkehøj i Øster Hornum.
Godt 40 personer fik denne eftermiddag rørt stemmene, til festlig musik af bl.a. Tørfisk.
Efter en times god underholdning var det tid til kaffe, hvor man fik dejligt hjemmebagt brød til. Derefter blev der atter spillet og sunget på livet løb.


e-max.it: your social media marketing partner