- Torsdag, 6. juni 2013
Af: Af Dorthe Skjødt og Henrik Heindorff Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.



Fredag den 31. maj var det sidste skoledag for 9. og 10. klasserne på landets folkeskoler, og denne dag blev naturligvis også fejret med manér på Bavnebakkeskolen.



Dagen startede med det helt store morgenbord.

STØVRING: Den første times tid stod på fælles morgenbord, hvor de mange elever fik en god mulighed for at få en sidste snak med deres lærere, inden de forlader skolen. Herefter var der uddeling af karameller til skolens øvrige elever, og det må siges, at der ikke blev sparet på de søde sager, da mange af de yngste elever kunne gå hjem med en kæmpe pose karameller.
Det var en festlig sidste skoledag for 9. og 10. klasserne på Bavnebakkeskolen.
Nu venter de mundtlige eksamener, inden skolen helt slipper sit tag i eleverne.

