Solen skinnende på Støvring 3, der kom på en flot andenplads.

Søndag den 26. maj deltog Støvring U8 drenge med fire hold ved Zebra Cup i Aalborg.
Stævnet blev afviklet på banerne hos Aalborg Chang, og det var 24 friske og veloplagte drenge, som mødte op til stævnet i flot solskinsvejr.
Der blev kæmpet rigtig flot, og drengene svedte i varmen.


e-max.it: your social media marketing partner