REBILD: I dagene 24. til 26. september er der Hjertehøjskole på Rebild Vandrerhjem. Tre dage i de naturskønne Rebild Bakker, med læge- og sundhedsfaglige råd, socialt samvær og en positiv tilgang til at leve godt med dit hjerte.
Man har nu fået mulighed for lokalt at udbyde dele af hjertehøjskolens program.
Hjertehøjskolen får bl.a. besøg af Anna Kaltoft, overlæge hjertemedicinsk afdeling i Skejby og lægelig næstformand i Hjerteforeningen. Mariana B. Cartuliares, fysioterapeut i Hjerteforeningen og Lena Terkelsen, diætist, Rådgivningscentret i Aalborg.
Så hvis man har mulighed for det, så kom og få den nyeste viden omkring det, at leve med en hjertesygdom, samt inspiration til motion og hjerterigtig mad. Og ikke at forglemme hyggeligt samvær med ligesindede.
Hjertehøjskolen er et samarbejde mellem Mariager Fjord, Vesthimmerland og Rebild lokalkomitéer.


e-max.it: your social media marketing partner