- Onsdag, 14. november 2012


STØVRING: Lørdag den 10. november deltog Støvring U8 drenge i det første indendørs fodboldstævne i DGI regi. Stævnet blev afviklet i Arena Himmerland, og det var første gang, de skulle spille indendørs fodbold på en stor bane.
Drengene havde glædet sig meget til at spille ”rigtige kampe”.
Støvrings drenge deltog med to hold, og de skulle spille mod RKG Klarup, Vodskov, Haubro, Vindblæs og LKB Gistrup.
Drengene gik på banen med stor gejst, men skulle lige vænne sig til, at bolden triller noget hurtigere, at der er bander, og at man skal løbe noget mere i indendørs fodbold.
Begge hold fik nogle gode og tætte kampe, hvor det både blev til sejre og uafgjorte kampe.
Det var nogle glade og trætte drenge, der gik hjem fra stævnet med et stort smil på læberne.

