- Tirsdag, 25. september 2012

Lars og Andreas Vilsbøll samt Tom Rasmussen og Lars Rasmussen.

Lisbeth og Per Stolberg samt Claus Rasmussen og Karin Lyngberg.
ØSTER HORNUM: Lørdag den 15. september blev det årlige klubmesterskab afholdt i ØHI tennis.
Programmet for dagen var ligesom tidligere år, man startede med kaffe og rundstykker fra morgenstunden, og afrundedes med grill-middag.
Vejret var lidt truende, og det ændrede sig ikke, men alle kampe blev afviklet uden afbrydelser og i god stemning.
Årets klubmestre: Herredouble: Lars Vilsbøll og Andreas Vilsbøll. Mix-double: Karin Lyngberg og Claus Rasmussen og h

