Kirsten Dietz Justesen blev den 1. oktober fejret af familie, kolleger og ledelse i kommunen i anledning af sit 40 års jubilæum. Samtidig blev hun hædret med dronningens fortjenstmedalje.

Borgmester Anny Winther lykønsker 40 års jubilaren Kirsten Dietz Justesen.

STØVRING: Borgmester Anny Winther holdt tale ved et lille arrangement i byrådssalen og sluttede af med at uddele dronningens fortjenstmedalje til Kirsten Dietz Justesen. Også konst. kommunaldirektør Lars Peter Schou og borgerservicechef Claus Holm havde rosende ord at sige jubilaren.
Den 1. oktober 1972 begyndte Kirsten Dietz Justesen sin læretid i socialforvaltningen i Nørager Kommune. To år efter – den 30. september 1974 – var hun udlært og blev fastansat som kommuneassistent - også i socialforvaltningen. Her arbejdede hun primært med pensionsområdet.
Med kommunesammenlægningen i 2007 kom Kirsten Dietz Justesen til at sidde som gruppekoordinator i borgerservice i Nørager – stadig med pension som speciale, men nu også med borgerhenvendelser af forskellig art.


e-max.it: your social media marketing partner