- Onsdag, 27. februar 2013

Louise Møller Nielsen og Debbie.

Cecilie Lentz Vestergaard og Lyngholms Maddie
Louise Møller Nielsen og Debbie var den 22. og 24. februar på Vilhelmsborg ved Aarhus til Aarhus Mesterskaberne 2013.
Fredag aften vandt de kvalifikationen i LB spring. I kvalifikationen til LA spring havde de en enkelt nedrivning, men blev kvalificeret til finalen.
I søndagens finale i LB havde de en nedrivning og endte uplaceret. Men i finalen i LA opnåede de en flot femteplads og dermed en placering.
Cecilie Lentz Vestergaard og Lyngholms Maddie var den 23. februar helt i Brande for at ride LA3 og LA5 i dressur. Efter en god runde i LA3, som dog endte uden for placering, blev det til flotte 64,3 % i LA5, og dermed sikrede ekvipagen sig en fortjent andenplads.

