- Onsdag, 3. april 2013

De godt 50 deltagere hyggede sig gevaldigt.
SULDRUP: Tirsdag før påske afholdt Suldrup Petanque opstartsmøde i Stenbohallens cafeteria, hvor inspektøren som sædvanligt havde dækket op til en hyggelig eftermiddag med kaffe og gode madder.
Udvalget bød velkommen ved Per Nedergaard, som gjorde status for det forgangne år, og fortalte om de forskellige tiltag - både de sædvanlige og nye.
Der var stor diskussionslyst, og det er herligt med en god orddyst.
Per Nedergaard berettede om økonomien, der er i god gænge. Klubben er næsten gældfri, så de forskellige aktiviteter og kontingent kan holdes uændret for de 65 klubmedlemmer.
Kurt Østbjerg fortalte om Limfjordsturneringen og at der er tilmeldt syv hold, og desuden fortalte han om de forskellige interne turneringer klubben afholder.

