Tirsdag den 4. juli afholdt de lokale dagplejere fra Byrsted og Kirketerp, Jytte og Jette, sommerafslutning sammen med alle børnene med familier.
Vejret var heldigvis rigtigt godt, så den lækre sammenskudsbuffet kunne nydes i det fri, og børnene kunne lege på sportspladsen og i sandkassen, imens de voksne fik en snak over maden.
Efter aftensmaden havde Jytte og Jette isvafler til alle børnene, og flere kom vist hjem med chokolade i håret.


e-max.it: your social media marketing partner