Kulturstationen males.

Så er malerne gået i gang med at male facaden på KulturStationen i Skørping.
- Med indvielsen af Selvbetjeningsbiblioteket og Multibanen her i forsommeren, samt renoveringen i Kinorevuen, er det nu glædeligt, at de udvendige malerarbejder af Kulturstationen går i gang. Dette vil skabe byforskønnelse og samtidig har de mange frivillige, brugerne og medarbejderne fortjent, at udendørsfacaden på deres Kulturhus nu også får et udvendig løft, siger Lene Aalestrup, formand for Kultur og Fritidsudvalget i Rebild Kommune.


e-max.it: your social media marketing partner