- Tirsdag, 18. september 2012

Danmarksrekord i tandbørstning løb af stablen onsdag den 12. september og varede et minut.

Her byder skoleleder på Skørping skole, Peter Hansen, velkommen.

SKØRPING: Onsdag den 12. september deltog Skørping Skoles 0.-6. årgang i et stort nationalt rekordforsøg, der gik ud på at ”flest mulig børster tænder samtidigt”!
457 elever fra Skørping Skole børstede tænder i et minut fra kl. 10.49-10.50 og var dermed med til – forhåbentlig – at slå danmarksrekorden sammen med mange flere af landets folkeskoleelever, der deltog i rekordforsøget.
DS & HH.

