Ø. HORNUM: Onsdag den 9. januar 2013 afholdt Øster Hornum Pensionistforening generalforsamling på Birkehøj. Der var flot fremmøde til generalforsamlingen, som afsluttedes med bankospil.
Tre var på valg og en modtog genvalg. Formanden Nina Krogh ønskede ikke at modtage genvalg, og i efteråret mistede foreningen sin kasserer.
I bestyrelsen kom Arne Andersen,  Kirsten Jørgensen, Ingelise Jensen som 1.  suppleant, Henning Knudsen som 2. suppleant, og efter konstitueringen ser bestyrelsen således ud: Elly Østergaard, formand, Arne Andersen, næstformand, Kirsten Jørgensen, kasse rer, Anna Kjær og Birthe Vishart.


e-max.it: your social media marketing partner