- Onsdag, 21. august 2013
Ø. HORNUM: Er man ikke ivrig løber og synes, at Nihøjestrækningen på 6.4 km er for lang, er det oplagt at få rørt bentøjet ved at gå en tur på byens nye kløversti, den grønne kløversti på 2.5 km.
Samtidig har man også mulighed for at få et indblik i byens kulturhistorie, da der er lavet informationstavler på hele strækningen. Gåturen starter fra Dagli’Brugsen på lørdag. Nihøjeløbet starter fra atletikbanen samme tid.

