Ø. HORNUM: På lørdag tager ØHI Fodbold hul på en ny sæson, og det er med den nye træner, Brian Winther, der overtager holdet efter 3½ år med Kim Buus i spidsen.
Sæsonen tegner spændende for klubbens nyoprykkede serie 4 hold, som håber at kunne være med i den bedste halvdel af rækken. Dette skal ses i lyset af, at det ser ud til, at truppen bliver forstærket med 2-3 nye dygtige spillere.
Ud over holdet i serie 4 har ØHI et hold i serie 6 og et Grand Old Boys hold.


e-max.it: your social media marketing partner