ØSTER HORNUM: Søndag den 21. august var der - i forbindelse med Landsbyfesten 2011 - optog gennem Øster Hornum, hvor FDF-orkestret gik forrest og spillede an, så børnene kunne gå i takt dertil.
Ved Øster Hornum Hallen - hvor byfesten blev afholdt - havde Øster Hornum FDF opstillet en plads, hvor der kunne bages snobrød og pandekager, og der blev fremstillet mange liter pandekagedej.
Det var en rigtig god søndag eftermiddag, med en masse glade børn og voksne.


e-max.it: your social media marketing partner