Beboerne og pårørende nød den dejlige musik.

Tine og Per Lilholt stod for aftenens musikalske indslag.

STØVRING: Tirsdag den 16. april blev der afholdt hyggeaften/valgaften i Ådalscentret.
Tine og Per Lilholt stod for den musikalske del af arrangementet, hvor der blev sunget og spillet til alles store fornøjelse.
Efter en god times tid var tiden inde til afholdelse af valg til beboer/pårørenderådet. Her skulle vælges to nye medlemmer til rådet. To pårørende valgte at stille op og blev valgt ind til den kommende periode.
Efterfølgende var der aftenskaffe i de enkelte boenheder.
Rigtig mange pårørende var mødt op til denne aften, og alle havde en god aften i sangens tegn.


e-max.it: your social media marketing partner