- Onsdag, 4. september 2013
Støvring, Sønderup-Suldrup og Øster Hornum pensionistforeninger arrangerer en to-dages tur til Fyn den 1.-2. december.
På turen ned gennem Jylland er der kaffe og rundstykker. Derefter fortsætter bussen til Fyn, hvorfra man kører over Svendborgsundbroen til Tåsinge. Her skal man besøge Valdemar Slot. Her har der gennem 12 år været arrangeret julemarked, med over 100 udstillere, og hvor hovedbygningen og pavillonen er julepyntet.
Efter besøg på slottet kører bussen til Hotel Svendborg, hvor alle indkvarteres. Om aftenen er der julebuffet i restauranten, og efterfølgende kører man til Svendborg Idrætscetner, hvor deltagerne skal overvære julekoncert med Paul Potts og Lene Siel.
På andendagen - efter morgenbuffetten - går turen til Odense og TV2, hvor man skal på en interessant rundvisning.
Dernæst kører bussen til Rosengårdscentret - et stort indkøbscenter i Odense - hvor der er mulighed for at shoppe.
Herefter kører bussen hjemad mod Himmerland.

