SIF’s glade U14-drenge med assistenttræner Simon Gormsen og cheftræner Mikael Sindholdt

Selvom der stadig resterede en spille-runde, sikrede Støvrings U14 Drenge lørdag den 8. juni oprykning til Mesterrække 2 ved at slå Vejgaard hele 9-1.
SIF-drengene har sæsonen igennem ført deres pulje, kun en enkelt uafgjort, og et enkelt knebent nederlag er det blevet til udover sejre.
SIF’s målscore på hele 43-9 fortæller da også sin egen historie om et knivskarpt hold, der utallige gange har vist, at de har format til mere end A-rækken.
U14-drengene spillede sidste kamp i puljen tirsdag den 11. juni mod FC Solsiden, hvorefter de skal spille JM-kampe i den sidste halvdel af juni måned. Herefter venter en velfortjent sommerferie, der afsluttes med en tur til Vildbjerg Cup, hvor drengene skal spille sig klar til en spændende efterårssæson i Mesterrække 2.


e-max.it: your social media marketing partner