Rigtig mange havde valgt at løbe eller gå omkring Juelstrup Sø.

STØVRING: Lørdag den 8. juni var der indvielse af Juelstrup Sø. Støvring Løbeklub var repræsenteret, og havde arrangeret et løb omkring søen. Den tur er ca. 3,8 km.
Rigtig mange løbere mødte op, og der var fornemt besøg af borgmester Anny Winther, som løb i spidsen. Også mange gik en tur omkring søen i den flotte natur.
Det var en vellykket dag. Solen skinnede og der var en let, frisk vind.


e-max.it: your social media marketing partner