Søndag den 7. april blev sæsonen for 2013 officielt skudt i gang. Trods vejret, hvor vejrguderne havde valgte at starte dagen med sne, så mødte godt 50 medlemmer op og hertil nye ansigter.

Formand Allan Graversen bød velkommen til en ny sæson.

Efter turen i skoven var der suppe og hyggeligt samvær.

Traditionen tro indledte formand, Allan Graversen, standerhejsningen med at sige et par ord omkring klubben og den kommende sæson, hvorefter alle fremmødte rullede en tur i skoven og sluttede dagen af med spisning, hygge og socialt samvær i Skørpings Idræts Center.
Formanden informerede i sin åbningstale om et spændende 2013, som allerede har budt på flere fordele til klubbens medlemmer i kraft af tilgangen af nye sponsorer. Foruden alle de individuelle forberedelser til den ordinære løbssæson for alle klubbens licens- og motionsryttere, så står Rold Skov MTB i 2013 også for afviklingen af Rold24Race, 12timerirold, en afdeling af Kvindecuppen samt klubbens projekt omkring MTB for begyndere der afvikles hver tirsdag.  
Med medlemmernes interesser som omdrejningspunkt ser Rold Skov MTB frem mod endnu en ny og spændende sæson.


e-max.it: your social media marketing partner