- Onsdag, 10. april 2013
FERSLEV: Lørdag den 13. april afholder foreningen Samråd Syd messe på Ferslev Skole.
Dette sker i anledning af foreningens jubilæum. Sidste gang foreningen stod for et lignende arrangement var for 5 år siden, hvor man også markerede foreningens jubilæum.
På messen kan man møde udstillere fra lokalområdet, og der vil være mulighed for at købe de udstillede ting.
Hele dagen vil der være forskellige aktiviteter, f.eks. Bagagerumsmarked foran skolen, opvisning af hunde, underholdning med Dafevo Koret, Kaffebar og meget andet. Så der burde være noget for enhver smag.
Efter messen holder Samråd Syd generalforsamling. Og foreningen opfordrer til, at man møder op og deltager i debatten.

