
Det blev til en flot 3. plads til håndbolddrengene.
U12 håndbolddrengene fra SIF Håndbold har i denne weekend deltaget i Danske Bank Cup i Farsø.
Efter 6 flotte og velspillede kampe kunne drengene bryste sig af en flot 3. plads i turneringen, der strakte sig over både lørdag og søndag.
DS & HH.