- Onsdag, 27. februar 2013
Kommunalrådsmedlem og medlem af økonomiudvalget i Rebild Kommune, Morten V. Nielsen, har i weekenden meldt sig ud af Venstre og ind i Liberal Alliance.
Personligt er jeg glad for, at Morten vælger at skifte til Liberal Alliance, og jeg byder ham velkommen i partiet, fortæller Flemming Jepsen, formand for Liberal Alliance Rebild.
- Det overrasker mig faktisk ikke, at det er en Venstre-mand, som vælger at træde ind i Liberal Alliance, da en del af vores medlemmer er tidligere Venstre-folk, som deler Mortens opfattelse.
- Morten V. Nielsen vil naturligvis træde ind som spidskandidat til Kommunalvalget 2013 for Liberal Alliance, og jeg forventer at vi i april vil holde opstillingsmøde, hvor vi så forhåbenlig kan præsentere resten af kandidaterne, slutter Flemming Jepsen.

