- Tirsdag, 18. december 2012

Morgenhygge med rundstykker og kaffe.

Ved bassinkanten var der hyggemusik ved Dan Knudsen.

Bademester Elke Seidenkrantz var klædt ud som temmelig uhyggelig julemand i år.
STØVRING: Fredag den 14. december havde Støvring Svømmehal sidste åbningsdag inden jul, og traditionen tro var der juleafslutning for de morgenfriske svømmere, der året igennem trofast har mødt op i de tidlige morgentimer for at svømme.
Svømmehallens personale havde sørget for at skabe en hyggelig ramme, med hun-dredevis af levende lys langs bassinkanten, og hygge livemusik af Dan Knudsen.
Efter svømmeturen var der morgenkaffe og rundstykker til de mange svømmere, som efterfølgende kunne ønske hinanden og personalet en god jul og på gensyn i det nye år.

