- Onsdag, 21. august 2013
- og spis nyfanget, nyrøget ørred!

Spis nyfanget og nyrøget ørred.

Kom med en tur i skoven.
Rebild Turistforening arrangerer sammen med Thingbæk Dambrug v/ Niels Moes og Rebild Naturskole v/ Søren Risborg en kombineret vandretur og aftenspisning, som starter ved dambruget med at vi fanger de fisk, vi senere skal spise. For bl.a. at få lidt appetit går vi en tur i Oplev Krat og nyder udsigter og den smukke sensommerskov. Hunde skal føres i snor.
Rebild Turistforening ser frem til at byde velkommen til denne spændende aften.
Vel mødt - alle er velkomne.

