- Tirsdag, 20. august 2013
Arrangementet ”Mød en New Zealandsk vinbonde”, der blev afholdt den 27. juli på Guldbæk Vingård, blev en stor succes. Vejret artede sig, selvom det regnede lige til de første gæster ankom.

Fra grillen blev serveret lækkerier fra New Zealand.

Den smukke solnedgangen kunne nydes fra terrassen.
GULDBÆK: Efter en rundtur i vinmarkerne og i vineriet, hvor Jan fortalte om det spændende og udfordrende ved at dyrke vin på 56 grader nord, fortalte John og Suzanne Grant fra Central Otago i New Zealand om New Zealand som rejsemål, om deres vingård og her specielt om tilblivelsen af deres fantastiske Pinot Noir, der har fået flere guldmedaljer.
På trækulsgrillen blev der stegt New Zealandsk kron-, hjorte- og oksefilet - der, takket være det skønne vejr, kunne serveres for gæsterne på terrassen.
Det blev en fantastisk aften, og moder natur optrådte med en fantastisk smuk solnedgang.
Guldbæk Vingård ser nu frem til næste arrange – koncerten med Sonar Duo den 24. august.

