- Onsdag, 30. oktober 2013

Efter cykelturen var der kagemand til alle. Her ses personale samt beboer fra Rødkælken.

Beboer fra Gulspurven og personale ude at cykle.
STØVRING: Onsdag den 23. oktober var en festdag på Ådalscentret. Det var nemlig dagen, hvor man fik den længe ventede duocykel.
Efter at beboerne havde cyklet en lille tur med personalet var der kagemand i hver boenhed.
Cyklen er blevet sponsoreret af en beboer og dennes ægtefælle. Ekstraudstyret til cyklen er blevet betalt med de penge, der blev samlet ind ved centrets sønderjysk kagebords-arrangement for beboerne samt de pårørende. Dette arrangement blev afholdt foråret 2012, hvor byens butikker sponsorerede præmierne.
Når man kommer cyklende rundt i byen, vil byens borgere kunne kende cyklen, for man har en nummerplade på cyklen, hvorpå der står Ådalscentret.

