- Tirsdag, 11. juni 2013

Med to nye kørestole er det lettere at komme rundt.

Både skubbere og beboere nyder turene rundt i Øster Hornum.
Ø. HORNUM: Hver mandag eftermiddag kører friske pensionister i Øster Hornum ture med beboerne fra Ældrecentret Birkehøj. Det kan være hårdt, da nogle af kørestolene er gamle og tunge at skubbe.
Brugerrådet søgte Stense og Peter Kvist’s mindefond, og fik bevilliget penge, således der kunne købes to nye kørestole. Så nu går det lettere med at køre gennem byen, og både skubbere og beboere nyder turene i det fri.

