STØVRING: Den 1. december 2012 var der stort julestævne i Støvring Badminton. Ialt deltog 172 spillere fra i alt 38 klubber. Det var et kombineret DGI-stævne/Kredsmesterskab for  Badminton Danmark for U11 og U13 spillere.
Fra Støvring Badminton deltog i alt 23 spillere.
Der blev spillet kampe i Arena Himmerland 12 timer i træk, og blandt Støvring-spillerne blev der opnået følgende flotte placeringer: Clara Løber blev nr. et i pigernes B-række. Hos drengene dominerede Støvring i U11 D singlerækken, hvor nr. et blev Jeppe Linnerup Petersen, nr. to Robert Ørtoft og nr. tre Hjalte Bundgaard Nielsen. I U13B blev Alex Rasmussen Brandt nr. tre  i single og Nicolai Verner Jensen og Christoffer Aalestrup blev nr. to i double. I U13C fik Emil Kragelund en placering som nr. to i single og sammen med Kasper Moes blev han også nr. to i doublerækken.


e-max.it: your social media marketing partner