SULDRUP: Suldrup Borger- og Erhvervsforening afholder generalforsamling torsdag den 7. marts på Suldrup Kro. Her håber bestyrelsen på stort fremmøde af byens borgere.
På generalforsamlingen vil der blive drøftet mange emner, bl.a. julebelysning, er der nok frivillige til foreningsarbejdet, skal foreningen bestå, hvordan får man solgt de nye byggegrunde?


e-max.it: your social media marketing partner