- Tirsdag, 18. december 2012
Af: Af Dorthe Skjødt og Henrik Heindorff Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.


Det flotte Lucia-optog lyste op på skolen.

Flot så det ud.
STØVRING: Torsdag den 13. december var der traditionen tro Luciaoptog på Bavnebakkeskolen.
Det var igen i år skolens 4. klasser, der skod for optoget, og de øvrige elever sad klar i de mørke morgentimer til at nyde synet - og lyden - af det smukke Luciaoptog.

