- Torsdag, 6. juni 2013
STØVRING: I forbindelse med indvielsen af Juelstrup Sø arrangerer Støvring Løbeklub et lille hygge-/familieløb. Løbet er ca. 3,8 km, og foregår på en græssti omkring søen.
Da det er et hygge-/familieløb, er det naturligvis tilladt at gå rundt om søen, hvis man ikke ønsker at løbe. Der er også stillet en vandpost op på halvvejen, så man får fornemmelsen af et ”rigtigt” løb.
På dagen er det muligt at få informationer om Støvring Løbeklub og stille spørgsmål til klubbens medlemmer, som er tilstede.
Borgmester Anny Winther har lovet at komme og løbe i spidsen.

