Af: Af Alex Bak Kristensen

50 medlemmer var mødt op til standerhejsningen.

Efter standerhejsningen ved der spillet....

SULDRUP: Så blev det tirsdag efter påske, og der var standerhejsning i klubben. Som noget nyt blev flagene hejst og fanesangen sunget af de 50 medlemmer, der var mødt op. Meget hyggelig ny tradition.
Der blev budt velkommen af Per Nedergaard, og derefter var der kaffe og rundstykker. Efterfølgende blev der spillet petanque i det flotte vejr, men lidt koldt solen til trods.


e-max.it: your social media marketing partner