STØVRING: Støvring Pensionistforening har holdt afslutning på året 2012 og julefrokost. Det var tirsdag den 11. december på Motel Shell i Støvring.
Der var et fint fremmøde på 138 personer på trods det dårlige vejr.
Efter formandens velkomst blev der sunget ”Der er noget i luften”, hvorefter der blev spist  en fin og god julefrokost, hvor der mellem retterne blev der sunget.
Der blev også solgt amerikansk lotteri med flotte præmier på hver serie.
Til slut takkede formanden for det gode humør, som de fremmødte  havde og tak for året 2012 og ønskede alle en glædelig julog et godt nytår og  på gensyn i 2013.
En særlig gik tak til musiken leveret af Mastruplund Husorkester.


e-max.it: your social media marketing partner