- Onsdag, 23. oktober 2013

Mikkel Knudsen og Marcus Uhrenholt.

Martin Stenvang.

Emma Bøgedal.

Jacob Bundgaard.
STØVRING: Efterårsferien er nu overstået, og badmintonsæsonen i Støvring Badminton er dermed også i fuld gang.
Søndag den 13. oktober 2013 afholdt Støvring Badminton sæsonens første hjemmestævne, et DGI stævne for aldersgruppen 8 til 12 år. Der var stor opbakning til stævnet med over 100 deltagere fra 27 klubber, så der blev spillet badminton i begge haller i Arena Himmerland hele dagen.
Der deltog også mange af Støvrings egne spillere, og en del af dem opnåede gode placeringer til stævnet: I U11-rækkerne vandt Jacob Bundgaard førstepræmie i herresingle i U11C, og Emma Bøgedal vandt førstepræmie i damesingle i U11 D. I herresingle U13 D fik Martin Stenvang sølvmedalje og Lukas Borgbjerg bronze. I U13 C vandt Mikkel Knudsen og Marcus Uhrenholt førstepræmien.

