Så er det tid for Ældre Sagens årsmøde i Støvring den 21. marts.

Ældre Sagen i Rebild håber, man har lyst til at bidrage med holdninger, meninger og forslag.
Formand Lisse Trads vil aflægge beretning og fortælle om fremtidigt virke samt om engagementet i lokalsamfundet.
På årsmødet bydes der traditionen tro på et godt måltid mad.
Dagsordenen har otte punkter, herunder valg/genvalg af formand, bestyrelsesmedlemmer og suppleanter. Kasserer Kirsten Frendrup vil aflægge regnskab, og man modtager meget gerne indkomne forslag.
Bestyrelsen består af fem medlemmer og to suppleanter. Hertil kommer et antal eksterne kontaktpersoner og en PR-medarbejder.
Pr. 31. december 2012 er der 1850 medlemmer, og der er indmeldt 304 nye medlemmer i 2012. Blandt dem er 60 frivillige.
Man kommer vidt omkring som bestyrelse og frivillige, fordi man har et frugtbart samarbejde med Rebild kommune, Sund Rebild, Sundhedsudvalget og Ældrerådet.
Også Menighedsrådene i Støvring, Gravlev og Sørup, Kirketerp, Sønderup og Suldrup samt Støvring Bibliotek er vigtige samarbejdspartnere.
Det gælder også Integrationsgruppen Støvring, Dansk flygtningehjælp, Bavnebakkeskolen, Karensmindeskolen, Ø. Hornum og Suldrup skole, Motionscentret i Suldrup, Svømmeklubben for pensionister, Lokalhistorisk arkiv for den tidligere Støvring kommune (Ø. Hornum), Ældrecentrene i Rebild kommune.
På landsbasis er der 644.000 medlemmer i Ældre Sagen. Heraf er 13.279 aktive frivillige.
217 lokale afdelinger landet over arbejder med at skabe forandringer i nærmiljøet og afholder blandt andet arrangementer, kurser, foredrag.  
Politikerne er lydhøre over for Ældre Sagen og beder tit om udredninger og viden. - Ældre Sagen tages alvorligt!


e-max.it: your social media marketing partner