Oplandslisten inviterer til møde med de to byrådsmedllemmer, Søren Søe og Rene Axel Aubertin, på Guldbæk friskole på mandag aften.
Samtidig er der også lejlighed til at hilse på oplandslistens øvrige kandidater til det kommende byrådsvalg, herunder den lokale kandidat Birgit Christensen fra Guldbæk.