- Tirsdag, 20. september 2011

Borgmester Anny Winther åbner den store fællesudstilling på Kathrineholm.
Der var fuldt hus da borgmester Anny Winther lørdag holdt åbningstale ved ferniseringen af den store fællesudstilling for ”Rebild Kunstnere 2011”.
De nye spændende udstillingslokaler på Katrineholm Mejeri dannede rammen om udstillingen, som over weekenden blev besøgt af mere end 500 gæster.
Lørdag var udstillingen kombineret med ”Åbent Hus” på St. Brøndum Gour-
metrute, og der var hele dagen stort rykind hos slagteren på Krastrup Søgård, i mejeriets ostebutik, i Frugtplantagen samt hos Kulturkøbmanden, hvor der var smagsprøver på spændende ølsorter.

