Fire spændte unge drenge drog til kredsmesterskaberne i badminton den 1. december i Støvring

De dygtige spillere med medaljen om halsen.

Øster Hornum badminton var repræsenteret i U11C ved Rasmus Skoust Christensen, Mathias Foldager Andersen og Cornelius Holst Christensen, og i U11D rækken med Mikkel Vangkilde Knudsen, som på samme tid spillede double sammen med Rasmus i U11C. Tre guld, tre sølv og to bronze fik Øster Hornum hevet hjem.
De tre første pladser i single gik til Øster Hornum. Mathias og Rasmus mødte hinanden i semifinalen. Her vandt Mathias over Rasmus efter god fight, og i finalen ventede Cornelius. Mathias spillede godt, og vandt sikkert i to sæt.
Herredoublen i U11C var ligeledes en ren finale mellem Øster Hornum. Med Mathias og Cornelius på den ene side og Rasmus og Mikkel på den anden, som havde spillet sig i finalen efter fint spil. Her vandt Cornelius og Mathias efter godt  spil.
Efter finalepladsen i single og double rykkede Cornelius op i U11B-rækken.
I U11D rækken vandt Mikkel sin pulje efter ene af tre sættere. Det var en træt dreng, som spillede semifinale, og måtte se sig slået i tre meget tætte sæt af Jeppe fra Støvring.


e-max.it: your social media marketing partner