De tre vindere fik overrakt blomster og vin.

SULDRUP: Torsdag den 13. septemner afholdt Suldrup Petanque klubmesterskab i dejligt septembervejr.
Stævnet startede kl. 9.00, hvor klubben gav kaffe med rundstykker og en lille skarp til formiddagens kampe.
Der blev spillet tre intense kampe frem til frokost, hvor den smurte madpakke blev spist, og formiddagens kampe diskuteret.
Eftermiddagens to kampe blev spillet og klubmestrene blev fundet: Førstplads Per Chr. Nedergaard, andenplads Jonna Nedergaard og tredjeplads Niels Rasmussen
Derefter kaffe med hjemmebag fra de altid bageglade kvindelige medlemmer, og så blev der uddelt blomster og vin til de tre vindere.
Dagen sluttede som altid i god ro og orden.


e-max.it: your social media marketing partner