I weekenden den 1.-3. november var fire spillere fra Støvring Badmintonklub udtaget af Badminton Nordjylland til kredsmatch for U11-spillere. Det var en meget lærerig tur, hvor der blev spillet mange gode kampe.
Det blev til en sejr over Fyn, mens de andre hold fra Midtjylland, Sjælland og København var for stærke for det nordjyske hold. Dette kunne dog ikke ødelægge den gode stemning, der var blandt børnene og de forældre, der havde valgt at få mange spændende kampe at se.


e-max.it: your social media marketing partner